Maanlander 27 - 3824 MN - Amersfoort 033 - 3031420 info@accordonotaris.nl
Accordo Notaris

Accordo kan u helpen met uw specifieke situatie.

Rob Huzink
Tina

Vastgoed, afspraken juridisch vastleggen.

  • Hoe zit het met de financiering van mijn bedrijfspand?
  • Mijn zoon wil een huis kopen. Kan ik hem een lening verstrekken vanuit de BV?
  • Wat betekent het voor de vooraftrek van de BTW als ik mijn bedrijfspand verkoop?
  • Kunt u de koopovereenkomst voor mijn nieuwe fabriekshal opstellen?
  • Kan ik (vrij) vastgoed verhuren zonder contract?

De aan- of verkoop van een bedrijfspand heeft invloed op vrijwel elk aspect van de bedrijfsvoering. Het is dus zaak om alle consequenties in kaart te brengen, en afspraken juridisch vast te leggen. Bij onroerend goed is dat laatste zelfs een wettelijke verplichting. Er zijn tenslotte grote bedragen en dus risico’s mee gemoeid.

Notaris en bedrijf vastgoed

Wat betekent de aan- of verkoop van een bedrijfspand voor uw bedrijf? Met de expertise die wij bij ACCORDO in huis hebben op het gebied van ondernemingsrecht en bedrijfsvastgoed, kunnen we u adviseren over uw specifieke situatie.

Achter iedere ondernemer zit natuurlijk een particulier. Een persoon die ook ergens moet wonen. We krijgen dan ook de nodige vragen en verzoeken over transacties van woningen.

vastgoed

Notaris en onroerend goed

Wie onroerend goed koopt of verkoopt, moet in elk geval naar de notaris voor de overdracht en de hypotheekOf het nu om een particuliere woning gaat of om bedrijfsmatig vastgoed. De notaris is degene die voor u:

  • de koopovereenkomst beoordeelt of opmaakt
  • de akte van levering opmaakt
  • de hypotheekakte opmaakt
  • de akte van verdeling opmaakt (bij een scheiding)

Wat de notaris specifiek voor u kan betekenen bij de koop van een bedrijfspand, leggen we u graag persoonlijk uit. Een afspraak is zo gemaakt!

Ik wil snel een vrijblijvende offerte!

Ik onderneem al 27 jaar en heb sinds 5 jaar Accordo Notaris ingeschakeld voor het regelen van mijn erfenis, zowel zakelijk als privé.